arwen' in ilk günü :)

arwen' in ilk günü :)

06 Ağustos 2013

gazımıza uykumuza çözümü bulduk! yaşasın :)

Annelik biraz da egoyla ilintili sanırım. Ben onun annesiyim onun için en iyisini bilirim dediğim günlerim oldu. Belki gerçekten hissettiğim için belki de burnumdan büyük laflar ettiğim için bilemem. Ama kendimce kendi bebeğim ve benim için bir şekilde gaz ve uyku sorunun çözdük...

Gaz için dönüp dolaşıp geldiğimiz yer anne sütüydü. Madem gaz bebeğe benden geçiyordu o zaman bebeğe bir sürü gaz şurubu- gripe mixture -  dayamakla bir sonuca varamayacaktım. Sorunun köküne inmem, yılanın başını küçükken ezmem gerekliydi !!! Yemeden içmeden kesildim, pişmiş yada çiğ her türlü gaz yapıcı maddeyi hayatımdan çıkarttım ama gazları oğlumun minicik bedeninden çıkartamadım... Aklımda bir anda bir ışık yandı, gazımız olduğunda içtiğimiz ilaçlar iyi geliyorsa o zaman vücudumdaki gazlardan bu şekilde kurtulabilir bebeğimi gazsız sütümle besleyebilirdim.

Doktorumu arayıp ona sormak istemedim.Alacağım cevaptan korktum. Ya hayır olmaz derse ne olacaktı? Kendimce bir çözüm bulmuştum ve bu girişimi baltalayacak herhangi bir şeye tahammülüm olmayacaktı. Herkese doktordan onay aldığımı söylemeyi ihmal etmedim. Anneler yalan söylemez :S
Yıllarca babamla beraber çalışan eczacı kalfası olan abimize telefon açtım ve bitkisel bir gaz ilacından içersem sütüme geçip geçmeyeceğini sordum. Aradığım zaman önemli bir ecza deposunda çalışmaya devam ediyordu. Sektörden haberdardı, prospektüsleri de gayet iyi biliyordu. Şu anda adını veremeyeceğim ama bitkisel olan gaz tabletlerinden sabah akşam 2'şer adet alabileceğimi söyledi.

Eczaneyi aradım tam 8 kutu sipariş verdim...İlaç elime ulaşınca 2 tanesini alelacele yuttum. Yarım saat geçmeden ilaç etkisini gösterdi, oğlumdan çıkartmaya çalıştığım gazların aslında benim vücudumda ne kadar biriktiğini fark ettim :S

Devam eden günlerde anne sütüne eser miktarda geçtiği için ilacı kullanmakta tereddüt etmedim. Ve benim minicik tosun paşam büyüüük büyüüük adamlar gibi gaz çıkartmaya başlayınca dünyanın en mutlu annesi oldum :) Bir bebeğin osuruk sesi annesi için Bach'tan bir melodi gibi :))

Gaz masajlarının da etkisini unutmak mümkün değil. Gaz masajları hakkında tüm detaylı videoları uzmantv'den seyredebilirsiniz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder